A COC célja az, hogy a világ összes SN5 csapágyegységét COC SN egységekre cseréljék.
Csupán néhány gyártó gyárt egységes SN dimenziós, metrikus egységeket. A COC garantálja, hogy saját gyártású SN csapágyegysége az egyetlen a piacon, ami 100% -ban kompatibilis az SN5 szabvánnyal.

A legtöbb gyártó egy mérettel kisebb csapágyat használ az egységbe, mint a standard SN5 csapágyak. Ennek oka a COC szerint az, hogy az SN5 adapterbetéteinek mérete megegyezik a gyártók rögzítőcsavaros betétjével, azonban az SN5 kúpos furatú 222XX csapágyakat használ.
A példa kedvéért a COC összegyűjtötte és piros színnel jelölte azokat a csapágyszámokat, melyek kisebb méretű betétekhez tartoznak, mint a standard SN5 csapágyak. Így látható, hogy az SN511 egységbe 22211 csapágyat, az ISN511 egységbe pedig 22210 betéteket használnak. A COC betétjének csapágyszáma pontosan megegyezik az SN5 szabványszámmal.

Az gyártók úgy gondolják, hogy az SN5 csapágyak túl nagyok az adapterhüvelyek mérete miatt. A helyettesítő csapágyházak középmagassága és rögzítési magassága megegyezik az SN5-tel, de a gyártók mindig nagyobb házakat használtak kisebb betétekkel a standard dimenziókat megtartva. Fontos tudni, hogy a kisebb betét használata csökkenti a teherhordó képességet és rövidebb élettartamot eredményezhet.  A COC a szabadalmaztatott CROSSLOC ™ szabványos adapterhüvelyeket használja, melyeknek köszönhetően a COC egységek 100% -ban kompatibilisek az SN5-tel mind teherbírásban, mint pedig a hasznos élettartamot nézve.

A COC igyekszik versenyképes áron kínálni SN csapágyegységeit még a nagyobb betétek miatt megnövekedett gyártási költségek ellenére is azért, hogy a világ összes SN5-ét COC SN-re cseréljék.

Ugyanazok a dimenziók,
ugyanaz a standard méretű csapágy

Készre szerelt termék

Termék

Szerelést igénylő termék

Egy készterméket kell megrendelni

Rendelés

A termék elemeit egyesével kell megrendelni

A háromszoros ajaktömítés nem érintkezik a tengellyel és a belső gyűrűvel. Állandó tömítési nyomással rendelkezik helytelen illesztés esetén is.
A CX2SN csapágyban lévő felesleges zsír az alkalmazás sebességétől függően kiürül, ahogy az RPM növekszik. Ezáltal alacsonyabb hőmérsékleten dolgozik a csapágy.

Tömítés

A tömítő ajak a tengelyhez dörzsölődik, ami a tengely károsodásához vezet. A csökkentett tömítési nyomás akkor is előfordulhat, ha nincs igazítás.
Az SN csapágy nagyobb üreggel rendelkezik, így több zsírra van szükség. Tömítésének kialakítása nem teszi lehetővé a felesleges zsír könnyű kiürülését, így folyamatosan magasabb hőmérsékleten dolgozik.

CROSSLOC™

Betét

ADAPTER

Könnyű
Húzza meg a fedő csavarjait átlósan rögzülésig

Telepítés

Nehéz
Érzékelőkkel ellenőrizze a hézagot
Húzza meg az ellenanyát a táblázatban található megfelelő távolságig
Hajlítsa be a záróalátétet

Könnyű
Lazítsa meg a fedőket átlósan az eltávolításhoz

Eltávolítás

Nehéz
Húzza ki az ellenanyát és kalapáccsal nyomja meg
vagy használjon tárcsahúzót az eltávolításhoz

Hex kulcs
Nyomatékkulcs (ajánlott)
Nincs hajlító fül vagy jelölés az anyán.

Eszközök

Csavarkulcs
Kalapács és szegecskiverő
Feeler mérők és táblázatok

Gyárilag zsírzott, tömített

Kenőanyag

A felhasználónak kell megvásárolnia a zsírt és a megsemmisítésről is gondoskodnia kell.
Négyszer több zsírra van szüksége, mint a CX2SN-nek, mert az SN nagyobb üreggel rendelkezik.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse szakértő kollégáinkat bizalommal!

×

Nagykereskedelmi webáruház!

Az áruházat csak regisztrált, szerződéses partnereink használhatják!

×

WHOLESALE WEBSHOP

THIS WEBSHOP ONYL MAY USE OUR REGISTERED, CONTRACTED PARTNERS!